2014. április 17., csütörtök

Az első dm-box

Igen-igen, végre megérkezett az e-mail,hogy át lehet venni a dm-boxot. Úgy örültem neki,hogy amikor reggel elolvastam, egyből rohantam is a közeli DM-be, ahova kértem az én kis dobozkámat. Kis dobozkámat. Gondoltam én :D Aztán amikor az eladó előhozta a raktárból, meglepődve néztem,hogy milyen nagy :D Alig fért bele a bevásárlószatyromba. Nah, de nézzük is, mert gondolom már titeket is furdal a kíváncsiság,hogy mi lehetett benne :D ( Persze csak akkor olvassátok el, ha ti nem rendeltetek, vagy már átvettétek a sajátotokat, nem akarom lelőni a poént :) ). 




Tavaszra hangolva
Élményekkel teli kényeztetés a dm Kedvencekkel
Gliss Kur Million Gloss Crystal Oil hajolaj
Gliss Kur Million Gloss Crystal Oil hajolaj koncentrált Gloss-Elixirrel a csillámló ragyogásért és millió fényvisszaverődésért. Fakó, fénytelen hajra. 2499 Ft
Vademecum Pro Vitamin Repair fogkrém
Folyékony zománc technológiájának köszönhetően segít javítani a fogak mikro hibáit. *Természetes regenerálódással az erős és egészséges fogakért és ínyért. *A formula tartalmazza a zománc építőelemeit. 489 Ft
alverde ,,Stadtgeflüster´´ tusfürdő
A bio-fair gazdálkodásból származó nádcukrot tartalmazó receptúra gyengéden és alaposan megtisztítja a bőrt anélkül, hogy kiszárítaná azt. A bergamott és narancsolaj pezsdítően friss illata életre kelti az érzékeket. 499 Ft
Scholl Velvet Smooth elektromos lábápoló készülék
Az első elektromos készülék a Scholl-tól, ami néhány perc alatt hatékonyan eltávolítja a bőrkeményedést, és felszínre hozza a természetes bőrt. Az ergonomikusan kialakított markolat és a cserélhető fej biztosítja a kényelmes és praktikus használatot. 12999 Ft
Nivea zuhanyozás közbeni testápoló
Ezt az innovációs testápolót kifejezetten a normál és száraz bőr ápolására fejlesztettük ki. Kakaóvajat tartalmaz, ami természetes antioxidáns, így védi, ápolja és bársonyossá teszi a bőrt. Hosszan tartó, kifinomult illatában a kakaós-csokoládés jegyek és az érzéki vanília dominál. 1299 Ft

Összességében én nagyon elégedett vagyok a dobozzal, és örülök,hogy sikerült szereznem egyet, hiszen a termékek összértéke 17.785 Ft, ami helyett mi 2990 Ft-ért juthattunk hozzá, mondhatni szinte ajándék volt. Ráadásul csupa olyan terméket kaptunk, amit én már mindenképp ki akartam próbálni, egyedül az alverde tusfürdőhöz volt már szerencsém, de annak pedig olyan isteni az illata, hogy örülök,hogy lett belőle még egy. A hajolajat is, és a Nivea zuhanyozás közbeni testápolóját is sokszor nézegettem már, és most végre megkaparintottam őket. A Scholl termékkel pedig szintén nagyon jól jártunk, hiszen nem egy olcsó dolog, és amúgy is itt van ugye a tavasz, meg jön a nyár, így biztosan hasznát fogjuk venni. Maga a doboz is már utal a termékek minőségére, hiszen nagyon masszív, erős papírból készült. A kis masni is nagyon aranyos, valamint az,hogy tartalmaz egy kis összesítőt,hogy mit is találunk a dobozkában. Sminkterméket ugye most nem kaptunk, így gondolom a következőben, ami nyáron fog megjelenni, abban biztosan lesz majd. 
(Mellesleg ez lett a 100.bejegyzés a blogon :) )

Mit szóltok a doboz tartalmához? Sikerült beszerezni? :)

8 megjegyzés:

  1. Sokáig gondolkoztam, hogy megrendeljem e vagy sem, végül a nem mellett döntöttem. És az igazat megvallva úgy érzem, hogy jobb is. :) Persze nagyszerű termékek vannak benne, de van olyan termék köztük ami már megvan és olyan is amit biztos soha nem vennék meg :) Ettől függetlenül lehet megpróbálkozok a következővel, kitudja még! :) Viszont örülök, hogy neked tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Hmmm... nem rendeltem meg, de a csomagodat látva a következőt biztosan meg fogom :)

    VálaszTörlés
  3. Én csakis kizárólag a Scholl miatt bánom :D Na nem baj :D Majd talán a legközelebbit megveszem! :D

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy nem kerültem be az 500-ba nagyon jó ez a doboz! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát, engem nem győzött meg ez a csomag! A Scholl cucc egyedül ami miatt esetleg megéri, de nem nekem!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz kis doboz ez, jó dolgok lapultak benne :)

    VálaszTörlés
  7. szuper dolgok voltak a dobozban :) Kata

    mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  8. Úgy látom, elég vegyesek az érzelmek a dobozzal kapcsolatban, persze ez így van rendjén, hiszen nem vagyunk egyformák! :) Köszönöm mindenkinek, aki megosztotta a véleményét a dobozkával kapcsolatban, akinek pedig most nem jutott, ne szomorkodjon, legközelebb neki is biztosan sikerülni fog szerezni egyet belőle! :)

    VálaszTörlés