2014. március 5., szerda

10000+Gliss Kur Elixir hajolaj teszt

Ma amikor hazaértem óráról, csodálatos látvány fogadott: meglett a 10.000. oldalmegjelenítés! :) Tudom,hogy másoknak ez talán nem nagy szám, de én annyira örültem neki. Emlékszem, amikor elindítottam a blogot, az volt a tervem,hogy 1 év alatt legyen meg ez a szám. Szerencsére hamarabb is sikerült összehozni. Remélem,hogy a közeljövőben meg fog duplázódni, sőt triplázódni ez a szám! Köszönöm Nektek,hogy olvastok, igyekszem a jövőben is rendszeresen posztolni.
Mára egy teszttel készültem Nektek, amelyben a Gliss Kur Elixir hajolaját fogom bemutatni. Ez a termék az első bixibagemben lapult ( hamarosan érkezik a második :)), pont jól jött, mert akkoriban fogyott el az Avonosom. 
A mindennapi használatra ajánlott Elixir hajolaj táplálja és simaságot, fényt nyújt a haj számára. Nyom nélkül szárad a hajban. 3 alkalmazási lehetőség:
  • Hajmosás előtti hajápoló
  • Hajmosás után nem kiöblítendő hajápoló
  • Hajápolás befejezéseként száraz hajon
1-2 pumpálásnyi mennyiséget használjon a hajhossz középső részén és a hajvégeken. 
2 pumpálásnyi mennyiség. Ennyit szoktam eloszlatni a hajamon. Próbáltam már mindhárom alkalmazási lehetőséget, de a legtöbbször úgy használom,hogy hajmosás után bekenem vele a hajvégeimet, valamint a hajam alsó részét még szárítás előtt.
Én nagyon megszerettem, összehasonlítva például az Avon argánolajos hajápolójával, ez sokkal jobban bejött. Nem zsírosít, könnyen beszívódik, tényleg szép puha és fényes lesz tőle a hajam. A töredezésen is egészen szépen segít, persze nem szünteti meg teljesen ( ezt szerintem ne is várjuk el ), de kevésbé töredezik a hajam, mint előtte. Ára, ha jól tudom olyan 2000 Ft körül van, de akciósan is biztosan ki lehet fogni néha. Szerintem mindenképp megéri befektetni rá, nagyon hasznos kis termék.


Használtok hajolajat? Melyik vált be eddig a legjobba? :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 10.00-hez! :)
    Én szeretem a Gliss Kur termékeit, mivel csak azok jók az én hajamnak. Avonos hajvégápolót szoktam én használni, amit szintén szeretek, de ezt az olajat még nem próbáltam ki. Az én hajam szerencsére nem töredezik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) A Glirr Kur termékeit én is szeretem úgy általánosságban is, de ez most az aktuális kedvenc tőlük :)

      Törlés